Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 18, 2010

Permata Hatiku...


sALAM SUMe..

Arini ari malang aku Kot..pagi2 lagi aku da tergolek siott dlm toilet..huhu

Aduhh!!punyer sakit punggung aku tUHAN JELA yang thu..Aku sebenarnyer isaukan ehem2 ni jek..hihi.. aik?xtahu ke korang?? aku da pregnant da la..nk masok 2 bulan da. tapi badan aku still mantain kan?kan? hihi..(perasannnn)

Sakit gakla pinggang makcik ni terdudok kat lantai toilet tu. sbaikla lantai tu aku tgk bersih jek.makcik cleaner tu baru cuci kot.Klu x geli gak aku nk tersungkor kat situ.aceh, leh pilih2 lak tempat nk tergolek ek.hihiihi.. Tipon mak aku punyer la membebel..gi cek doktor..nti ape2 berlaku susah nti..emm (baikla makk..) xlupe jugek member aku sorg ni dyana opismt aku.ckp benda yg same gak.emm kne otbah lagi..tapi aku tahu ko syg kat aku.hehehhe...



ai, xsabar rasenyer aku nk terima kehadiran cahaya mate yg pertama nie..huhu..tapi nk tggu 9bulan tu korg igt sonang ke??pening muntah, tekak loyer la..sakit perotla..sakit pinggang sume ade..emm tapi kne la sabar yer x.ni sume dugaan..bak kate kakk aku yg da cukop pengalamn bab lahir melahir ank ni,esok klu da lahir jek tgok depan mate baby tu kuar mmg korang xakn rase sakit lagi.kesakitan yang selame ni ditanggung akn bertukar menjadi gembira & BAHAGIA...ceWah!hehehehehe... Korg doe2kan la aku dpt baby comey ek.nti da kuar nnti jgn lupe bagi adiah lak..kikiiikiii.. k la, cau dulu muah!

3 comments:

  1. congratulation..... da dapat baby da eh... best nyer...

    ReplyDelete
  2. Salam...haaa ko th pon aku syg ko..so x reti2 nk jg diri leklok..hihihi..aku bkn mrh tp nsht tau...
    apa2 hal klu ko rs x sht ko p cek ek...aku xnk ko n baby ade prblm nnt..apaun aku doakn yg trbaik buat ko n baby...

    ReplyDelete
  3. YANA...congratt..aku volunteer nk jd mak angkat anak ang...ewah!!

    ReplyDelete